Haticekaya1808 ben ilk gebeliğimde de bunda da hep kantaron yağı kullandım hiç çatlağım olmadı çok şükür öyle pahalı kremler mustela lierac bio oil falan hiç almadım kuzenim lieracla resmen yıkanıyordu ama karnı dünya haritası gibi onada hep dedim kantaron kullan diye ama o popülariteye ayak uydurdu yırtıldı 🙈işin saçma tarafı kantoron yağınıda kaynanası kendi yapıp vermişti bana ☺️