Yaşam Hastanesi ndeki doktorlar hep iyi diyorlar ama doğum ücreti çok Devlet tende korkuyorum hiç gitmedim neyle karşılaşacağımı bilmiyorum İnsan tedirgin oluyo Sonuc ta Her Doktor Aynı değil bı sknti olmasını istemiyo insan sonuçta 9 ay sağlıkla gelmesini bekliyosun doğumda da sknti yaşamak istemiyo insan