Benim ilk hamileliğimde oldu proteğin kaçağı bir anda zehirleme yapmıyo tansiyona bağlı oluyo 40+2 de oğlumu kalbi duruyo diye almışlardı çokşükür sağlıklı şimdi ikinci hamileliğim yüksek tansiyondan dolayı ilaç kullanıyorum preeklamsi öyküm olduğu içinde 37 ci haftamda alıcaklar inşallah bebeğimi son 2 haftam hayırlısıyla içinizi ferah tutun ve tansiyonunuzu sürekli takip edin