Mihruss benimde 37+4 de çatı muayenesinden sonra nişanım geldi ama doktorum nişan gelirse gelme sancını bekle korkma korkulacak bişey değil . Kan veya su gelmesi olduğunda gel direk demişti siz de öyle yapabilirsiniz. şuan 38+4 hala ne gelen var ne giden sancı vs de arada bi oluyo ama şiddeti ve sıklığı artmıyo beklemedeyiz bugün kontrol var bakalım ne diyecek doktorumuz