Kızlar 39+6 oldum bugünkü kontrolümüzde ilk kez doktor çatı muayenesi yaptı hiç bir ağrı sızı hissetmedim doğum kanalına bile girmemiş daha bebek, az önce iç çamaşırımda kahverengi sümüksü bir leke gördüm nişan mı bu yoksa muayeneden dolayı mı ağrım sancım yok ? Ne yapsam bilemedim ilk gebeliğim