Vahideozturk2 valla keşke dediğiniz kadar şanslı olsam hala doğurmadım 4 cm açıklıkla bugün 4. Gün hala sancım gelsin diye bekliyorum yarın kontrolüm var. Dün de doktorum yazdı çarşambaya kadar kendi gelmezse ben başlatıcam doğumu artık tetiklemem lazım iyice günün geçiyo diye 😵💫