Siir_Hayal bende 41 oldum, yarın doktor kontrolü var, bana da suni sancı ile yarın başlatırız dedi, Çarşamba günü gittim açılma yoktu, inşallah açılmıştır. Eğer açılmadan suni veririllerse pek işe yaramıyormus bazılarında ve sezaryena dönüyormuş doktor.