pembesarelle Esimon begendigini ben begenmiyorum, benim begendigmi esim begenmiyor off.. ben Mihra istiyorum . Esim Azra. Ne zormus isim bulmak ya.
Fundacanik pembesarelle kızımın adı azra 27+2 haftalik hamileyim erkek buda Arda olcak inşallah kizimin ismini ben koydum oglumun da babasi hic karismadim oyle anlaşmıştık ama bi kızım daha oldaydı ahsen veya asel koycaktım Rabbim herşeyin hayırlısını versin 😊
Yzaman pembesarelle Aynı biz 🤣 bir isim söylüyorum hemen birşey buluyor olmaz diyor herlde doğuma kadar karar veririz artık 😁 ilk kızım da ben bulmuştum Öykü hem bas harflerimizden oluşuyor aşkımızın öyküsü 🥰
pembesarelle Fundacanik amin insAllah canim zevk tabii de ben de azra ismini begenemiyorum anlasamiyoruz yaa
secoz pembesarelle Azra Mihran koyun bitsin gitsin ☺️ Eşim nette Minel görmüş Minel olsun mu dedi benim istediklerimi beğenmemişti ben de Mineli beğendim olsun yanına Asya koyalım dedim (Annem çok istiyordu) Minel Asya koyacağız 🤭
Ozgecomelek pembesarelle aslında evet ama bizim.etrafimzida hiç yok oğlumun adiylada uyumu o yüzden karar verdik 🤗
mommasBoys pembesarelle ikisini de koyun kırmayın birbirinizi bence Mihra Azra gayette kulağa hoş geliyor 🥰