Bende 35 haftalıkken covid atlattım şuan 37 yim korkmayın bişey olmaz inşllah bol bol meyve yiyin bide ben kan sulandırıcı kullandım. Doktorunuzla görüşün mutlaka onu . Hergün Beyran içtim mandalina suyu içtim sıvı çok tükettim atlattım çok şükür . Beslenmenize dikkat ederseniz bişey olmaz inşllahh 🙏🏻