Dünden beri ateşim çok yüksekti çok hastaydım bu gün test verdim pozitif mişim haberlerde hamileler son aylarında korona olursa ölüyor diye görmüş annem sabahtan beri ağlıyor ya bişey olursa diye 8 aylık hamileyim korkuyorum baş ağrısı dayanılmaz paroladan başka ilaç içemiyorum ne olur dua edin korkuyorum 😔