Naresii gazoz diyenler olmuş hayret ettim , iğrenç bir tadı var zorla içtim. Ben de yurt dışındayım belki buranınki Türkiye den farklıdır . Ama şöyle aile geçmişşnde diyabet olmayan arkadaşlarıma zorunlu kılmadılar, aile geçmişimden dolayı ben mecburi yaptırdım. Doktoru ikna edebilirseniz eğer sanki gebelik şekeri varmış gibi bi hafta boyunca yemek öncesive sonrası, belli saatler arası ölçüm yapar çetelesini tutarsınız . Gebelik şekeri varsa takipten de belli olur.