Kızlar 27+2 haftalık hamileyim ve yurt dısında yasıyoruz, bugun seker testi olmaya gittiğim bildiğiniz gibi ac karnına sekerli 75 gr bir sey içmeniz gerekiyo daha ilk yudumu alır almaz eşime ben bitiremem bunu dedim o da zorla kendini hadi 2 dk içinde içmen gerekiyor dedi ve tam yarısına yaklasmıstım ki olanlar oldu 😅 hepsini cıkardım bir damla bile kalmadı içimde tabi hemşire sok oldu esim özür diledi falan ama ben cok rahatladım ne yalan soyliyim bidaha asla yaptırabilcegimi düşünmüyorum , doktorumla konusucaz baska öğrenme yolu var mı sekeri mi diye eger yoksa yaptıramazsam hep bu sekilde olursa ne yapacagım ya sekerim varsa insülin ignesi baslamam gerekiyosa ne biliyim cok tedirginim basına böyle bir sey gelen var mı ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız cok sevinirim