Gulo8984 Hijyenik olmayan birşey varsa o da bebek bezleridir. Kullanılan kimyasallar erkek bebeklerde sperm üretiminin azalmasına, kızlarda da aynı şekilde kısırlığa yol açabiliyor. Ayrıca tuvalet eğitimi verinceye kadar geçen sürede bir bebek ortalama 1200 kg çöp bebek bezi bırakıyormuş ki bunların kakalı bir şekilde doğaya atıldığı düşünülürse asıl hijyensizlik burada. Aldığı bezle üç çocuk büyüten insanlar var. Bence sizde bir düşünün :)