Lonelinesss hazır bezlerin doğaya çok fazla zararı var. Bir bebek iki tonluk atığa sebep oluyor. Onun yanı sıra, kansorejen maddeler içeriyor. Kendim yıllardır hazır ped dahi kullanamıyorum. Bu sebepten ötürü bebeğime de zarar vermek istemiyorum. Ayrıca hazır bezlerden ötürü kaslarını tutamaz hale geliyor ve tuvalet alışkanlığı zor kazanılıyor. Hazır bezin rahatlığından ötürü. Ancak insan doğası gereği, kendini pisletmeme fıtratıyla yaratılmıştır. Bebek çişi geldiğinde sıkılır ağlar. Bazen bezini çözer çözmez yüzüne doğru :) çiş bile yapar. Çünkü alanını kirletmek istemez. yıkanabilir bezler kuruluk hissi vermediği için, tuvalet alışkanlığı daha erken kazanılır.