K88_ Ay kızlar bana hamileliğin ilk başında diyetisyen demişti. Ben de korktum 16 haftalık oldum bugüne kadar hiç yemedim ama bugün ayıptır söylemesi yedim palamut 🙄 bana kadın sadece somon ve küçük balık yiyebilirsin demişti