nur_T Amin inşallah evet idrar yolu enfeksiyonu varmıs ben doktorumu değiştirdim iki aydır baskasına gidiyordum o da bilemedi idrar yolu enfeksiyonu ve rahimde de enfeksiyon başlamıs o da bebegin suyunu delip suyun gelmesine sebep olmuş acılmam vardı doğum başladı normal doğumda riskliydi bebekler testi kolu kafası kopar dediler sezeryan istedim işkence olmasın diye bebeklerim belki mucize olur dedim ama olmadı 10.13gün yaşayıp melek oldular😔