nur_T ben 22. Haftadan itibaren başladım. Önce ihtitaç listesi oluşturdum herşeyine kadar, sonra almak istediğim markaları takibe aldım iyi bir indirim oldukça aldım. kıyafetide gördükçe aldım, indirimler oldukça aldım. İlk kıyafetleri hazır ama kıtafet almanın sonu yok galiba. 28.haftayım dolap, çanta, beşik, örtüleri, biberon emzik ve 3 aya kadar kıyafetler hazır, bezi, şampuanını kremini falan son aya almayı düşünüyorum. Arabası ve puseti yok birde şuan. 30 hafta bana geç geliyor ya 30 da yıkamayı düşünüyorum 33te de valizim ve gersey hazır olsun diyorum.