Mizgin2020 Evet alt kısmı tamamen çıkarıyorsun. Alta geçirmen için bir şey veriyorlar. Ben özelde çektirdim. Bebek gibi davrandılar o yüzden. Devlette ameliyat olmuştum. Üstüme incecik bir bez atmışlar. Sırtım tutulmuş soğuktan, 1 yıldır çekiyorum. Devletle özelin farkı işte maalesef.