Tazeanne0134 Yektaa 200 ml lik su bardağına sıcak suyu katıyorum sonra 1 tatlı kaşığı kimyonu da ekleyip bi 5 dk bekleyip karıştırıp içiyordum 2 çay kaşığı kadar da oğluma verirdim
Tazeanne0134 zeynepin_annesiiii valla canım anne olmadan önce bunu nasıl içiyorlar falan diye düşünüyordum ama tahmin ettiğim kadar kötü değil yani kötü değil insan evladı için tadına katlanır ama dediğim gibi kotu değil
Nymphadoraa zeynepin_annesiiii arkadaşlar gereken her şeyi yazmış zaten. Ama ben gaz olmasın diye çok dikkat ettim yine de oldu. Üç aylık olduktan sonra rahatladım
Nymphadoraa zeynepin_annesiiii gaz damlası ve bağırsak düzenleyici kullandık. Gaz masajı çok yaptım. Çok şükür bir nebze rahatlattı ama tamamen geçirmedi 😐gerçekten her bebeğin belli bir dönemi var sanırım. Onu atlatmak gerekiyor.