zeynepin_annesiiii Neleri yememeye dikkat ediyorsunuz kızlar . Ben hamilelikte herşeyi yedim . Emzirme döneminde yememem gereken birşey var mı ?
metehaninannesiii zeynepin_annesiiii herşeyi ye gaz yapıyor diye yememezlik yapma ne bulursan ye ama olculu ye dereotu ozellikle çok tuket bol sut yapıyor suyu bol tuket
Ygmr15 zeynepin_annesiiii ilk zamanlar dikkat ettim iki ayimiz bitti saldım artik😂 ama emzirme dönemi gebelik dönemine göre daha riskli kilo bakımdan sürekli tatli arıyorum esim hep pastane yollarinda😂😂 siz benim gibi olmayin
Tazeanne0134 zeynepin_annesiiii valla canım ben herşeyi yedim ama akşama doğru yani 15.00den sonra gaz yapan şeyleri yemedim ve yatmadan önce hem kendim kimyon çayı yapıp içtim hemde oğluma 2 çay kaşığı soğutup içirdim çok şükür hiç gaz sorunu yaşamadık oğlum da şimdi 2. Hamileyim Allah nasip ederse bunda da öyle düşünüyorum
Zma Gaz yapan şeyleri yeme belli bir aya kadar .sonra sal gitsin .zira o kadar yememen gerekne şey varki .mesela bulgur çok iyi süt yaoiyor ama gazda .pırasa gaz mercimek gaz nohut gaz .birşey kalamiyor zaten geriye
zeynepin_annesiiii Zma şimdiye kadar saydığınız herşeyi yedim bişey olmadı ama pırasa nohut hariç fasulye bile yedim ama daha onbeş günlugüx
zeynepin_annesiiii metehaninannesiii sağol canım . Sütüm var sanki ama ekstra süt yapan şeyler yemeli miyim
zeynepin_annesiiii Ygmr15 ay bende bir kutu helva bitirdim . Ama Eve sokmuycam bidaha alınmazsa yemem 😂 süt nasıl olsa yetiyo geliyo
zeynepin_annesiiii Tazeanne0134 sağol canım . Akşamlari yenen şeylerde gaz sıkıntısi daha çok oluyo galiba
Tazeanne0134 zeynepin_annesiiii ha bişe daha ben acı olan şeyleri yemiyorum bu zamana kadar sütten bişe geçmedi oğluma acı dışında
Tazeanne0134 zeynepin_annesiiii valla öyle mi değil mi bilmiyorum ama bende sana âcizane bi anne tavsiyesi bunu sorduğuna göre belli ki yeni anne olmuşsun ben öyle yaptım çok şükür bende oğluma acı dışında gaz vs bişe geçmedi şimdi bile az bişe acı yiyim hemen pişik yapar ama onun dışında hiç gaz yaşamadım elhamdülillah inşallah ikincide öyle olur bana teyzem demişti canım böyle yap hem sütün daha vitaminli olur hemde çocuğa gaz geçmez geçse de az olur
Ygmr15 zeynepin_annesiiii karın ağrısı yapar demisti annem bide sütün tadını değiştirebiliyormus öyle denildi bana
metehaninannesiii zeynepin_annesiiii ye tabi canım bol bol gelsin sutun âmâ zaten her yediğin sut olur merak etme ekstradan daha fazls olsun dersen dereotu hurma incir tüketebilirsin ve bol su içmeyi de ihmal etme
zeynepin_annesiiii metehaninannesiii sağol cnm incir hurma fln yiyorum dereotu da yiycem teşekkür ederim
Ayguns zeynepin_annesiiii hamilelikte yediğin şeyleri plasenta süzüyor ama emzirmede çok dikkat etmen lazım. Baharatlı acı ve gaz yapıcı şeylerden uzak dur özellikle ilk 4 aya kadar dikkat edersen rahat atlatırsın bu dönemi.
zeynepin_annesiiii Ayguns teşekkür ederim canım şuan 13 günlüğüz bir sıkıntımız olmadı ama kuru fasulye mercimek cips fln yedim gaz sıkıntımız yok mu acaba
Tazeanne0134 Yektaa 200 ml lik su bardağına sıcak suyu katıyorum sonra 1 tatlı kaşığı kimyonu da ekleyip bi 5 dk bekleyip karıştırıp içiyordum 2 çay kaşığı kadar da oğluma verirdim