Asaf19 ben İstanbul d yaşıyorum normalde ama antebe ailemin yanına geldim o zaman gittim Nazan hanıma çok naif çok tatlı dilli çok ilgili bir doktor İstanbul’da olsa gideceğim tek doktor o olurdu renkli ultrason varsa onunla da görmek istiyorum dedi tabiki dedi onunla da detaylı gösterdi