Ben ilk dogumumu özel hastanede normal doğum yaptım ameliyata girecekmissin gibi tüm tetkikleri yapıyorlar ameliyat önlüğü giydirip hasta bezi takıyorlar damar yolu açıyorlar sancini odanda çekiyorsun zaten tüm eşyaların yanında oluyor ailende yanında oluyor ama doğumu doğum hanede yapıyorsun o an telefonu eline almak istemezsin zaten yanına da eşin annen girebilir ama ben kimseyi istemedim o halde kimse beni görsün videoya çeksin falan istemedim ama kardeşim eşini istemiş eşi de doğumu videoya çekmiş. Ben şimdi ikinciyi doğum yapacağım hala aynı fikirdeyim kimse olmasın video falanda istemem şöyle rahat rahat avazimin çıktı kadar dogurayim diye 😂