32 haftalık hamileyim ilk gebeliğim. Merak ediyorum normal doğuma girince üstünüzdekileri tamamen çıkarttıriyolar mi kıyafet olarak yani hastane giysisi mi giydiriyolar birde telefonumuzu yanımıza alabiliyor muyuz özel hastanede yapmayı düşünüyorum varmı bilenler ??