Lkmelms merhaba. Ben ilk öğrendiğimde 47 ydi. 3 gün sonra 89 oldu. Doktor 150-200 arası bekliyordum bu iyi olmadı sağlıksız gebelik olabilir dedi korkuttu. 4 gün sonra tekrar ver dedi. 4 gün sonra değer 512 cıktı. Ondan 4 gün sonra tekrar verdim. 3400 çıktı. Ama 3400 cıkana kadar günlerm nasıl geçti bana sor. Simdide perşembe günün bekliyorum bebek kalp atışı varmı yok mu görmek için. Ama erken mi bilmiyorum. Tabi by süre zarfında da içim hala rahat değil. Seni çok iyi anlıyorum.