Merhabalar, aranızda yeniyim ve çok heyecanlıyım💕 çarşamba günü yani adet gecikmesinin 5. Günü kan verdim ve değerim 30 cıktı. Bugün yani gecikmenin 7. Günü yine kan verdim az evvel sonuç geldi 62 cıkmış değer. Evet iki katı artış var ama sanki hala düşük mü değer.bir sorun var mı sizce. Acilden giriş yaptım kanı verip çıktım çalıştığım için işe dönmek zorundaydım. Doktorla bi daha konuşamadım o yüzden. Sizce durum nasıl?