Esila_kayacan estağfurullah ama çoğu konuda gerçekten çok kulaktan dolma bilgi var ve paralı sağlık sektörü yüzünden her müdahalede para kazanmak için mi yapıyolar acaba diyoruz. Ben 2 li 3 lü testi ilk gebeliğimde yaptırmadım çünkü doktorum aldırıcakmısım dedi hayır dedim ama detaylıyı kesin yaptır dedi çünkü detaylıda görünen problemler hamileliğin devamında veya doğumunda referans oluyor. Müdahale gerektirebilen sorunlara bakıyo doktorlar. Kadın doğumcuda bakıyo evet ultrasonda ama onların ultrasonu her detayı vermeye biliyor