Gulcingezer Omay0707 benim ikinci gebeligim olsa hissederdim canim bu ay olmadi enfeksiyondan saglik olsun daha yeni basladik zten
Omay0707 Gulcingezer https://www.hizliresim.com/nbkf6wo bu da dünkü silikleşiyor gibi bilmiyorum vallahi
gunes123olarak Gulcingezer aynen 1 saat önceden kesiyorum bian dedim yumurtlamycam heralde dün biraz koyulaşınca umut oldu ilk yapışım tedirgin oldum😅
Gulcingezer gunes123olarak sen danismak istersen at bana bakarz hic onemli degil ama bgun yada yarin aksam o koyulssir koyulasma baslamis yumhrtlama catlamayi kacirma degerlendir bakalm
Gulcingezer Omay0707 ikimizinde olayi haftaya kaldi canim regl tarihimiz bir hayirlisi olsn stres yapma
Omay0707 Gulcingezer normal adet döngüsü olursam 5 gün var yumurtlamaya göre 8 gün var bakalım ne zaman adet olursam artık beklemedeyim
Gulcingezer Omay0707 ben 14 15 gbi olmam lazim bakalm bekliycem bir hafta var yumurtlama tam gununde oldu
Gulcingezer gunes123olarak evet bi tik daha yarin aksam net olarak koyulasir gbi dusunuyorm ikisi de kip kirmizi olup ertesi gun siliklesicek
gunes123olarak Gulcingezer adetim 19 unda normalde baya geç olcak bu ay ozaman adet günüde ileri bi tarihe mi erteleniyor peki
Gulcingezer gunes123olarak yumurtlamadan 14 gun snra genelde regl olunur eger gec yumurtladiysan regl bi tık kayar bu ay