Powergirls Kızlar testime bakar mısınız dün çok koyulasmisti bugünde daha koyu olur diye bekledim çatlama olmuş sanırım dün 8.gunumdu bu ay erkenden yumurtladim 7si yada 8inde normalde 14.gun olurdum . Kafamı allak bullak etti normalde böyle olmazdı testlerim yumurtlama günümde 14 olurdu hep https://www.hizliresim.com/loqfh49
Tugba86 Powergirls yumurtlama daha olmamış canım.Arada böyle koyulaşıp silikleşebiliyor.Sen test yapmaya devam et.Benim de böyle olurdu hep
Elifnurclkk1 Omay0707 benim de 2 gebeligim ovulasyon testi nde çıkmıştı kan verin mutlaka 5 gün koyu cikmaz
Flyderndkk Yumurtlama tam olmamış sanki. Dünkü t c den çok daha koyu muydu? Fotoğrafta öyle değil çünkü
Powergirls Flyderndkk siliklestiler canim sanki aksama yumurtlama olacak yada dünden önce olmusta bitiyor gibi geldiydi bide benim hep testlerim o koyulukta olurdu ama koyuydu bulabilirsem atayim size
Powergirls Flyderndkk https://www.hizliresim.com/j0cwqb5 bu sekildeydi canim hep böyle olurdu benim tam koyu olmazdı iğneden dolayı iki ay çok koyuydu
Omay0707 Omay0707 Elifnurclkk1 burada testlerim bende anlamadım düzenli adet görürüm hiç 18.gün yumurtlama görmedim bu beni de şaşırtıyor
Omay0707 Powergirls https://resimyukle.io/r/n0NCxK7CNU yaptım kuzum böyle cıktı cizgi görebiliyor musun ama adetime enaz 10 gün var ve bu test 20 dk sonra böyle gölge gibi oldu
Powergirls Omay0707 https://www.hizliresim.com/j0cwqb5 bu dunki testim benimde bu şekilde olurdu genelde 14.gün ama 8.gün oldu 😑
Omay0707 Powergirls kuzum senin yumurtlama bence 11 12 .gün falan olcak daha olmamış t baya koyu olmalı ama bu durumda yumurtanın büyüyor oldugunu gösteriyor
Powergirls Ylzz00 normalde bu şekilde dün https://www.hizliresim.com/j0cwqb5 tam koyu olması gerekirken siliklesti çatlama olmuş gibi bide benim hep böyleydi testten kaynaklı sanırım erken yumurtladim bide ona saskinim
Ylzz00 Powergirls ben kaset test kullanmadım ama yumurtlama göremedim tam koyu olması gerek ben kağıt çubuk şeklinde olandan kullandım onlar kasetten daha iyi
1melisa Powergirls canım senin yumutlaman olmamış yumurtlama olunca kopkoyu oluyor bence 1 ay düzenli takip et hiç ara vermeden belki sen yumurtlama oldu diye bırakıyorsun sonradan oluyor kullandıgım için biliyorum
Powergirls Flyderndkk yumurtlama agrim oldu canım bide akintim 2 3 gün sürdü normalde ikinci çizgi 11.gunümde bile çok silik olurdu