GizMeh ben bir tane 125mlden aldım hastane çantasına koyucam mama desteği olursa diye daha sonra da belki sağdıktan sonra kullanmak için düşündüm, su zaten 6 aydan sonra içiriliyor onun içinde aventin cam olmayanlarından alırım büyüdüğü için fırlatır falan kırılma korkusu olmaz