Taze_gebe Bende yengeç burcuyum ama yapacak hicbirsey yok olmayınca olmuyormuş bende çok üzüldüm üstelik ikinci bebeğim ilkide 2 ay emmisti sütüm artmiyordu bu da daha fazla ugrasmama yediğim ictigime dikkat etmeme sürekli emzirmeme sagmama rağmen yok artmadı o süt. Stres de yaşadım yalan yok o da etkilemiş olabilir ama çok hevesliydim ilkinde hatalar yapmıştım sık emzirmiyordum gece emzirmiyordum çünkü kolikti perişan olmuştuk yeni anneydim tecrubesizdim her kafadan bir ses çıkıyordu uyuyan çocuğu elleme bilmem ne vs vs bunda da sık emzirmenin çok önemli olduğunu okuyordum hep çok inat ettim elektrikli pompa aldım olacak dedim sütüm gelecek 2 en geç 3 saatte bir emzirdim emdikten sonra hep sagdim gece de hep emzirdim beslenmeme dikkat ettim sevmedigim şeyleri dahi yedim ılık havlular mi koymadim banyoda masajlar mi yapmadım neler neler ama olmadı yani buna rağmen gelen süt ilk bir ay 30 ml di şaka gibi onu görünce inanılmaz sinirim bozuluyordu bu kadar uğraşmaya bu süt mü diye ? Öyle böyle 60 a çıktı ama iki aylık iştahlı bebeğime 60 kesinlikle yetmedi açlıktan hep ağladı bizde yeni dogdugunda 5. Gün kontrolde 350 Gr kg kaybettik Dr hemen mama başlattı. Hastanede hemşireler annenin sütü var annenin sütü var deyip durdular bir baktım ki damla bile gelmiyor nereye doyacak çocuk. 2.5 aylıkken tamamen bıraktı emmeyi zaten memeyi reddetmeye başladı çünkü ağzına fosur fosur aksın istedi biberon gibi ayrıca sütüm hepten çekildi bende pes ettim artık yoruldum tükendim. Psikolojimi etkiledi çok o yüzden bıraktım şuan sadece mama içiyor üzülmüyorum artık iki çocukta böyle olunca artiik diyorum demekki üretmiyor sıkıntı var memelerde bilemiyorum bu kadar uğraşmaya çok üzüldüm gelmemesine. Bir gün 60 bir gün 100 olur cabalardim he derdim birşey yarıyor etki ediyor ama hiç yani hiç aksine günden güne azaldı geri çekildi rengi de süt gibi değil şeffaf oldu pes ettim bende. Bence sizde kendinizi hirpalamayin artık mama zehir değil ilk kızımda sadece mamayla büyüdü ki o bu kadar anne sütü bile almadı buna sürekli makineyle sagip sagip verdik. Üzülmüyorum artık sağlıklı olsunlar yeter ki sizde kendinizi azat edin bence kendinizi suçlamayın insanlara kulak asmayin. Büyük kızım şuan 6 yaşında ve maşallahı var zehir gibi anne sütü en uygun besin kaynağı evet bağışıklığı güçlendiriyor evet ama zekaya etki etmiyor bence zeka dogustam gelen birşey korkmayın yani. İlla yapacam diyorsanız da bir danisandan yardım alabilirsiniz onlar yol gosterebilir