Taze_gebe Merhaba 5 temmuzda bebeğim doğdu. 500 gr yakın kilo kaybı olduğu için mama destekli çıktık hastaneden. Hem emzirme hem mama ile devam ettik. Ama mamayı her azalttığımızda kilo alımı durduğu için mama hep devam etti. Şu an 3 aylık olmak üzere ve emmeyi tamamen bırakmak üzere😢 eskiden tişörtlerim ıslanırdı sıkınca hemen damlardı süt şimdi o da bitiyor asla emmek istemiyor saçını başını yoluyor ve rengi iyice açıldı sütün ben de yıldım psikolojik gücüm kalmadı süt ilerde artar mamayı bırakırız düşüncesinden uzaklaştım tamamen mamacı oldum resmen😓😓😓 ben yengeç burcuyum çok hassasım her şeye takar üzülürüm tavsiyem siz öyle olmayın artacağı varsa da artmaz
kkuubbrraa Taze_gebe İlk doğumunda öyle olmuştu üçüncü ayda emmeyi bıraktı zaten mamayla büyüttüm bir yaşına kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım olmayınca olmuyor çok da üzülmemek gerekiyor
FusunF Taze_gebe annem de hiç süt yokmuş biz mamayla büyüdük bendede olmaz diye korkuyorum ama takılmayın büyüyen büyüyor herkes anne sütü içmiyor malesef
Mom87897 Taze_gebe bence hiç üzülmeyin. Anne sütü emen çocuk çok sağlıklı olur falan derler ya ben oğlumu 2 yaşına kadar emzirdim. Ama sık sık hastalanıyordu. Ne kadar üzerine titresem de. Şuan hamileyim emdiği kadar emer ister 3 ay ister 3 sene. Hiç stres yapmıyorum siz de üzülmeyin yıpranan siz oluyorsunuz♥️
yamacinannesii Taze_gebe Bence boşuna kendini üzüp yıpratma keşke emseler ama her bebek bir olmuyo maalesef ben mesela hiç emmemişim ki annemin çok sütü varmış doğduğum gibi mamaya başlamışlar öyle devam etmek zorunda kalmışlar şu an sapasağlamım hiçbi problemim yok
Taze_gebe kkuubbrraa evet olmayınca olmuyor hakkaten napalım. Sadece üzüldüğüm orada emerek sakinleşme olayı bitiyor😢
Sevgikaya1525 FusunF benim de 13 gün oldu doğum yapalı bebem emmiyor sadce ağzında bekletiyor sağıp veriyorum şükür sütüm var bende keşke emse diorm
Taze_gebe Mom87897 ben başlarda hiçççç takmıyordum öyle ki doğumdan önce kaşık biberon vs almışım emmeyebilir gayet doğal diyordum doğumdan sonra çevreden dolayı böyle oldum galiba
mrs_elisah Benimde kızım 6 ay emdi şuan 8 aylık pompayla sağıp veriyorum çok az geliyor ama bir damla da olsa anne sütü önemli 😪 benimde psikolojim bozuldu hiç bir şekilde emmiyor. Görünce çığlık atıyor. Çok ağır uykudaysa veriyorum 2 dakika çekip bırakıyor 😭😭😭 çok üzülüyorum
Taze_gebe mrs_elisah ben de uyku sersemi veriyorum aynen farkedince bırakıyor napalım kendimizi kessek de bizim suçumuz değil ki
Taze_gebe yamacinannesii ilginç dimi benim bebek emiyordı ama süt azdı o da emmedikçe giderek azaldı vs kimi de süt bol emmiyor🤭
gamzosgamzos Taze_gebe benimde kızım 3 ay emdi red yaptı ne uğraştıysam donduremedim 3 buçuk ayda sağarak besledim sonra diş döneminde uyumuyordu düzenli sağamadım az olan sütümde gitti emzirmek hep içimde kalmıştır ama ek gıda döneminde beslenmesine çok dikkat ettim zaten fazla anne sutu almadı bağışıklığı dusmesin diye
Gonul_enes Bende 3 cocugumada once meme sonra mama seklinde verdim veriyorum…sutum az yetmiyor haliyle mama destegi verdim..gönül isterki sadece anne sutu alsin ama olmayonca olmuyor, ben mama karsiti degilim ac kalmasindada yesin de doysun yavrularim
Mom87897 Taze_gebe bu çevre yüzünden lohusalığı 3 ay yaşadım resmen ben de. Her şeyi biliyorlar heer şeyi(!) 🙄🙄
Taze_gebe Mom87897 her şeyi biliyolar ama asla çözüm vs destek yok bebek ağlıyor aç aç ulan biliyoruz çözümün neeee? Mucizevi süt arttıran bişeyin var mı yok ama hiç susmayan koca bi çenen var 🤬
Taze_gebe Sevgikaya1525 şırınga ile kendi sütünü göğsüne damlatıp memeyi verebilirsin emerken aradan sıkaraj daha güçlü emmesini sağlayabilirsin bir dene işe yarıyor sütün varmış çünkü
mrs_elisah Sevgikaya1525 pes etme. İnstagram da emzirme danışmanı Dilruba Demirezer var onu arayabilirsin ücretsiz bilgi veriyor yardımcı oluyor
Evrim1906 Taze_gebe canını sıkma canım hem benim sütüm azdı hemde oğlum emmedi 3.ayına kadar hem meme hem mama devam ettik sonra tamamen mamaya döndük yapacak bişey yok sıkma canını her bebek farklı oluyor kimi mama istiyor kimi meme bazen sütün oluyor bazen olmuyor nasip bu işler ben canımı hiç sıkmadım bebeğim sağlıklı karnı tok gelişimi güzel kilo alımı iyi yapacak bir şey yok sen Huzursuz oldukça bebeğin de etkilenir sakin ol akışına bırak