Annebebek000 Dilara0638 tat ve koku kaybi yasadiniz mi Yasadiysaniz kac gun surdu Geri ne zaman geldi
Dilara0638 Annebebek000 evet yaşadım tat kaybı bir hafta koku kaybıda 2-3 hafta sürdü hastalığın üzerinde bir buçuk ay fln geçti daha yeni yeni alıyorum tam kokuyuda tadıda🤦♀️ çok illet bişeyy
derya45 Annebebek000 Cumartesi başladı semptomlar pazartesi akşamı gitmişti hemen gidip test verdim zaten
Annenaz Buketiniz29 virüsün mü. Yok diye biliyorum ama olabilir de . benim aşım vardı bi tane. Ama çevremdeki bazı insanlar erken doğum yaptı. Benim korkum bu.
-mehtap38 Buketiniz29 28 haftalıgım bende grıbım ama tat ve koku alıyorum bu arada oglumda pozıtıf.ama yınede covıtmı normal grıpmı bılemıyorum