Buketiniz29 öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de yaklaşık 5 gündür ağır grip oldum. Baş ağrısı halsizlik inanılmaz derecede fazlaydı. Burun tıkanması, sonraki günler hapşırma burun akması birazcık boğaz ağrısı derken, en iyisi test vermek dedim. Sonuçta evde eşim oğlum var. Eşim işe gidiyor ve millete bulaştırabilir vebal alamazdım. Dün test verdim asla korkulacak bir şey değil. 3 saniye bile sürmüyor. Sabah negatif çıktı sonucum. Hem kafam rahat hem vicdanım😊😊