Kızlar dün doktora gittim kan değerim 8 miş çok düşük kan takviyesi yapılcsk dedi 36. Haftamdayım psikolojim bozuldu yemin ederim hem doğumda sıkıntı yaratır hem sütün gelmez dedi yeni hamileyken 11 di o kadar beslenmeye kan ilaçlarına nasıl bu kadar düştü anlamadım cidden düşünmekten kafayı yicem😑