serapinci ya aslında doktorum da gözükebilir dedi ama ben bi gün önce bu yapılması gereken ilk testler var ya onları yaptırmak için özelde pahalı oluyor diye devlete gittim illa muayene etcem diye tutturdu sonra direk boş gebelik bi dahaki haftaya yine bakariz kürtaj olursun dedi sanki ona muayeneye gitmisim givi cok etkiledi beni