İyi günler benim ayrıntılı ultrasonda sisterna magna ölçümü sınırda beyindeki omurilik sıvısı oluyormuş bunu bile başka yerden öğrendim doktor düzgün bir konuşma yapmadı sorduğum halde bu durumu yaşayan var mı😔geçici bir durum mu ya da hemen bebekte bir sorun mu oluyor