slnacar Cansuada24 16+1 ikiz oğluşlarla merhaba 🥳 arada bişey hiiseddiyorum ama gazmı bebek mi diye geçiyor tüm günüm çok nadir zaten biri çok yaramaz büyük ihtimal o zıpır bu hissettiğim 😅
SekerAnne slnacar bugün bi his yok dedim ama ben de sanki bi pıt oldu gaz daha şiddetli bi his oluyor sanki 😌
Cansuada24 slnacar oy maşallah benimde eger ilk gebeligim gercekleşseydi benimde ilki ikizdi allah saglıcakla kucagına almayı nasip eder insallah 🙂🌸
slnacar Cansuada24 16+1 ikiz oğluşlarla merhaba 🥳 arada bişey hiiseddiyorum ama gazmı bebek mi diye geçiyor tüm günüm çok nadir zaten biri çok yaramaz büyük ihtimal o zıpır bu hissettiğim 😅
Cansuada24 Busra6034 aminn insallah kız dedi doktorumuz 13 haftada ama cuma günü tekrar bakıcaz sizin belli mi
Eylul2797_ SekerAnne öyle bakınca yanlıs cıkıyo o hesapla 12 hafta 3 aya denk gelir ama uygulama 13ü 3 olarak gösteriyo
Busra6034 Cansuada24 yaa 12 haftalıgımda banada kıza benziyor dedi haftaya tekrar gitcem inşallah degişmez 😂
slnacar Cansuada24 amin inşallah hep tedirginim Allah nasip etsin tek duam , sizin gelişmemişmiydi ? Siz de bu sefer sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah Allah bu bebişe ömür versin 🙏
Cansuada24 slnacar amin cümlemizinki benim biri tüpte takılıp kalmıştı digeride gelişmemişti malesef cok zor sürecti benim icin sol tüpüm alındı artık umutsuzluga kapılmıştım ama rabbim ol derse olur🙏🌸
slnacar Cansuada24 yaaa kıyamam size , hiç kolay değildir tabiki yaşamayanın anlayacağı birşey olduğunu sanmıyorum , mucize bebek 💖
SekerAnne Eylul2797_ gün olarak daha sağlıklı evet ama hafta olarak yaklaşık 30 gün 1 ay demek ya ona göre hesaplayabilirsiniz 60 gün 2 ay 120 gün 4 ay o da yaklaşık 17 hafta oluyor