Nghn_ canım ulusarası bile kabul edilen zaman 39.haftadadır. Anne karnında 1 gün daha fazla durması bile kar. Beyin hücreleri hala gelişmeye devam ediyor çünkü. Seni de anlıyorum bende 39+0ım. Ağırlaştık,zor oluyor evet ama evladının sağlığı için doktoruna kulak ver. Eğer sancın tutarsa zaten sancı fazla ilerlemeden sezaryene alır doktorun. Öyle birden keskin sancılar gelmiyor. Kendini rahat bırak son hamile günlerinin tadını çıkar🌸