Kizlar 37+4 haftaligim. Artik cok agirlastim , gece yatarken sagdan sola bile donemiyorum. Gebelikte cok kilo almadim 5 kilo ile devam ediyorum ama artik zorlaniyorum yururken kasiklarimda agirlik hissi vs. Her gun bir yerlerim dökülüyor resmen 😔
Son 1 haftadir kabiz olmamama ragmen hemoroid sorunum olustu.
Doktoruma sikayetlerimi soyluyorum ama inatla 39+3 e tarih veriyor 😔
Normalde planli sezeryanda 38. Haftaya gun verilmez mi sizce ?
Bana 11 14 ekim arasi diyor tarih olarak. Cok gecmis gibi geliyor. Ya bu haftalarda sancim gelir acil doguma alinirsam diye düşünüp duruyorum.
Planli sezeryanin amaci ne ozaman 😔
Bebegim 3600 gr 50 cm gelisimi 10 gun onde dedi doktorum.
Ama neden boyle inat ediyor anlam veremiyorum 😔