Zeynod ilk gebeliklerde sıklıkla düşük olabiliyor. Eğer yarın olumsuz yanıt alırsanız, sakın detaylı bir muayene olmadan tekrar denemeyin. Bende ilkinde düşük yaşadım, doktorlar hiç araştırmaya girmedi normal dedi, halbuki y şeklinde rahmim varmış ben bunu bilmeden tekrar gebe kalınca çok sıkıntı yaşadım. Yani herşeyi baştan halledin derim.