Momofelisa Selamlar canlar, betam daki artış normalden biraz az sanki. Tüp bebekle hamile kaldım, 10. Gün 210, 12. Gün 430, 14. Gün 770 çıktı değerim. Son iki değer arasındaki artış tam iki katı değil. Sizce bir sıkıntı var mıdır?
Busy Momofelisa illa ki iki katı değil en az %70 artış göstermesi gerekiyor diye biliyorum. İnsallah sağlıkla ilerler gebeliğiniz 😊
Nurciv Momofelisa Masallah bayagi iyi artmis Hic stres yapip olumsuz düsünmemeye calisin. Benim yapimda biraz sizin gibi cok evhamliyim simdi kalp atisini duymak icin bekliyorum. Ilk degerim 149 du 4 gün sonra bakti tekrar Doktor 782 civariydi birdaha bakmadi kese göründü zaten. insallah saglikli ilerler kucagimiza aliriz Hepimiz bebislerimizi.🤲🏻💐
Momofelisa seon90 inşallah canım ya, doktorum pazartesi tekrar kan ver dedi. Pazartesine kadar zaman nasıl geçecek bilmiyorum. Birde biraz fazla takıntılı bir yapım var. Olması gereken bişeyde en ufak pürüz çıksın hemen moralim yerle bir oluyor. Neden niye düşünmekten alamıyorum kendimi.
seon90 Momofelisa canm sen içini ferah tut stresini yansıtma bebişine.birde çok araştırma yapıp canını sıkma.her gebelik farklı bence sende bi sıkıntı yok zaten olması gereken değer.çok dikkat et yorma kendini
Momofelisa seon90 herkes stres yapma bebeğe yansıyor diyor sizin gibi ama elimde değil, düşünmeden edemiyorum. Daha önce de iki düşük yaşamıştım o yüzden sanırım bu aşırı tedirginlik.
Momofelisa Nurciv maşallah Rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Vallahi kafamdaki bu istemsiz düşüncelerden stresten nasıl uzak kalacağım bunun yolu nedir bulamadım. Dua ediyorum bol bol, pazartesi herşey daha da netleşecek inşallah. Sizde dualarınıza beni de katın 🥰🤲🏻
Busrra Momofelisa Benim de tüp bebek. Değer artışı yüzde 60 civarındaydı doktorum bir daha baktırma dedi. Çok şükür şimdi 21 haftadayiz. Yani ya nasip hepsi. Doktorumun da dediği gibi herşey kitaba uygun olmuyor. Yeterki nasip olsun. Rabbim hayırlı evlatlar versin inşaAllah hepimize.
Momofelisa Busrra amiin darısı bana inşallah, çok sevindim senin için inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻
Hanzademerve Momofelisa olması gereken bu kendini yorma sakın. Ağır bişi asla kaldırma yoksa düşer. Streste yapma. Bol bol kırmızı et avokado haşlanmıs yumurta falan tüket yeşillik heleki🖐🏻
Zeynod Momofelisa benim ilk yaptıgımda 198 cıktık 1 hafta sonra 276 cıktı artışım iyi değilmiş yarın yine vereceğim cok telaşlıyım
Momofelisa Zeynod telaşlanmayın, yarın ola hayrola. Hepimiz zorlu süreçlerden geçiyoruz. İlk gebeliğiniz mi?
Momofelisa Zeynod ilk gebeliklerde sıklıkla düşük olabiliyor. Eğer yarın olumsuz yanıt alırsanız, sakın detaylı bir muayene olmadan tekrar denemeyin. Bende ilkinde düşük yaşadım, doktorlar hiç araştırmaya girmedi normal dedi, halbuki y şeklinde rahmim varmış ben bunu bilmeden tekrar gebe kalınca çok sıkıntı yaşadım. Yani herşeyi baştan halledin derim.