MucizemE scl şuan Allah’a şükür öyle bir sıkıntım yok inşallah da olmaz🙏🏼 Senin ki de umarım geçer biran önce ama ihmal etme sıkıntı yaşama
scl MucizemE içiyorum yinede canım dopuma kadar devam edeceğim. Normalde tsh sorunum yoktu hamile olunca çıktı. Hatta dahilşye seviyen normal dedi gebelikten kaynaklı dedi. İnşallah doğuma kadar sabredicem
papatya56 MucizemE [silindi] Aynen canım sankı karsısındakı ınsan degıl nasıl bagırıyolar sagol canım Allah razı olsun🤗
SeNeM MucizemE geçmiş olsun. Bende ilk hamileliğimde kullandım. Doğumdan sonra bıraktım yine çıktı. Dr um ömür boyu kullanmam gerektiğini söyledi. şimdi ikinciye hamileyim ilaca hala devam ediyorum. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.
Esrkn Akgumus19 gebelikre tsh degeri kac 2.85 yuksekmi ilac vermedi doktor ama aklkma takildi sizin kacti
Akgumus19 Esrkn 3 olması lazımmış gebelikte benim de 2 80 dilan çoktı canım ilaçlı ölçüldüğünde 3.2 çıktı o değeri koruyoruz
Esrkn Akgumus19 devam ediyormusun canim ilaca suan yanu benim degerimde sinira yakin cikmis ins yukselmez
Akgumus19 Esrkn evet canım 8 aydır kullanıyorum her ay aç karnına kontrol ediliyor dozu ona göre ayarlanıyor
Bsracp MucizemE 9 haftalık hamileyim levetron kullanıyorum hiç bir zararı yok kullanman gerekiyo hamilelik boyunca sürekli takip ettemen gerekiyo hatta ben ayda bir test yaptırıyorum ilaç dozunu yükseltiyoruz hamilelikte tiroid çok önemli
Arya92 Ben hamile kalmadan once de kullaniyordum. Ama hamile kalinca degerim artti ilacimin dozuda artti. 4.7 idi ilaci arttirinca bir ayda 2.18e falan dustu. Doktorum iyi dedi. 75mcg duzenli kullaniyorum. Duzenli kullaninca cabuk dusuyor.
CananOnay MucizemE bende kullanıyorum 10 haftalığım 2,5 olması gereken değer 3,5 çıktı ama ilacı düzenli kullanınca değer normale dönüyormuş 😊