Kvsvs +4 aldım hiç mide bulantısı yaşamadım yaşamak isterdim çünkü kilolu olarak hamile kaldım. Keşke yaşasaydım en azından 3-4 kilo gitseydi diyorum bazen ama yine de 5. Ayımıza göre +4ü de fazla bulmuyorum çok da hareketli olmamama rağmen. Bundan sonra ama günde bir saat yürüyüş yapmayı yürüyüş yapmadığım günlerde ise evde işim olmasa bile işle uğraşmayı hamilelik egzersizleri falan düşünüyorum tabi yapabilirsem düşüncede kalmazsa 🌸😅