Kubrayusuf Kola denilince hep aklıma gelir İlk gebeliğim de 9 ay boyunca ağzıma sürmedim kolayı 😂 ama doğurunca baktım misafirlikteyiz ikram ettiler felan kıramadım korka korka içtim bebeğim gazlanır korkusuyla ayy o gün bi fark ettim ki kola bildiğin benim sütümü arttırdı ve ondan sonra hep asidi geçmiş kola içtim aynı zaten malt içeceği gibiydi tadı emziren anneler bilir o kola var ya benim için ömre bedeldi anlatmak istedim belki ben gibi asidi geçmiş kolayla sütü artan insanlar olur zararlı da olsa 🥰🤲🏻😂 yani korkmayın sadece zararlı içerikli kola da yok ki paketli ürünlerde tüketiyoruz bence vicdan azabı duymayın 🤗 bu gebeliğim de de ne olur meçhul 🥰