Kubrayusuf bende kırk yılın başı eşimİn bardaktan iki yudum içiyorum, normalde de pek sevmem. bişi olmaz vicdan yapma bebeğim, dünyada anneler çok mu dikkat ediyor herkes. Bi amerikalı çocuğun anası sabah nesquik yiyor, öğlen hamburger kola yiyor belki 😀 onlarda doğuyor sağlıklı. Abartmadığın sürede bişi olmaz