Aysemin54 Milkshakee aslında ne kadar kalsan o kadar iyi gene agrılarını hafifletiyolar agrı kesiciyle ☺️
Azizinannesi2 Milkshakee Yok canım hayatı tehliken bişey olmadığı sürece 1gece kalıyorsun fazla kalmıyorsun
Milkshakee Azizinannesi2 inşallah canm 🙏🏻 Hastane çantan herşeyin hazır dimi bide ben depend aldım ayrıca orkid de aldım ne olur ne olmaz diye
Azizinannesi2 Milkshakee Çok şükür bizde de işte sarılık var gibi pazartesi doktora gidicez inşallah bişey çıkmaz
Milkshakee Azizinannesi2 bol bol emziriyorum annem de arada çok az şekerli su veriyor. Bugün gittik hastaneye herşey yolunda şükür sarılık ilerlememiş bu saatten sonra ilerlemez düşer artık dedi doktor🙏🏻