CansuCaTurkmen Ben yiyorum canım 19+5 haftalığız, 3.gebeligim ve diğer hamileliklerimde'de yedim çocuklarım sağlıklı doğdu elhamdülillah ;) cıva oranı yüksek olduğu için, ton balığı ve midye pek önerilmiyor doktorlar tarafından fakat az miktarda ve çok sık yemezsen sorun olacağını sanmıyorum sevgiler :)