ozgeya cok seviyorsan benim bi tarifim car kidye degil ama tadi midyeye cok benziyo onu yaziyimm bende cok severim suan yiyemedigim icin arada onu yapiyorum yiyorum midyeden bile guzel oluyo tarif:1 su bardagi pirinc
kimyon karabiber tuz
arpa sehriye ve ton baligi 80gr sogan yapilis ;ilk once soganlari kucuk dograyip yagda kizartip uzerine ton baliginin tamamini atiyosun biraz kavurup pirncleri ve diger malzemelerini atip 1bucuk su bardagi sicak su ekleyip demlenmeye birak ister sicak ister soguk uzerine limon sikip yiyebilirsiniz ben yapiyorum cok guzel oluyo