Suicmeyiunutma Biz bugün tam 35 hafta olduk😇 doğuma da kaldı 35 gün 😍 Sizlerde durumlar nasıl eksikleri tamamladınız mı ? Hazır mısınız 🙈 ben çok heyecanlıyım.
Glstn03 Suicmeyiunutma sırt ağrısıyla cebelleşiyorum valizi 30. Haftadan beri hazır erken doğum riskim olduğu için 😊
mommasBoys Suicmeyiunutma 35+4 artık iyice zorlaşıyor 😕 bel ağrısı kasılmalar mide yanmaları eğilip kalkmak bile ölüm🥲
Suicmeyiunutma Glstn03 Bende 32de hazırladım ama biraz tezcanlı olduğum için hazırladım. Sadece içine diş fırçası makyaj malzemesi gibi şeyleri koymadım. Umarım en sağlıklı zamanda alırsınız kucağınıza 🙏
Glstn03 Beyza58 ben çift rahimliyim canım birde perde vardı perde ameliyatı oldum sonra hamile kaldım kaldığından beri hep riskliyim çok şükür rabbime bu haftaları gördük Senin neden erken doğum Riskin var canım ❤️
Ceylanarsln Beyza58 bana da suyum fazla diye 32. Haftads erken dogum riskin var dedi her hafta nst giriyorum 35+2′deyim hala gelen giden yok ama cok fazla kasilmam var sizin neden var risk
Suicmeyiunutma Momy11 Bu haftalarda gittiniz mi doktora. Ben haftaya gideceğim 37 de çatı muayenesi yapacağım dedi 🙈
Suicmeyiunutma mommasBoys Nstye bağlandınız mı hiç. Ben 34te bağlandım tedbir amaçlı bir bakalım dedi doktorum hiç bir şey çıkmadı. Hiç sevmedim Nst işini 😅 20 dakika aynı pozisyonda yatmak çok rahatsız edici
Milasu Suicmeyiunutma pazartesi doktor randevum var açıkçası biraz da onu bekliyorum ama kafamda alacaklarım hazır sadece çantalara koyucam..inşallah sizde saglıkla kucağınıza alırsınız 🙏zaman yaklaştıkça heyecan artıyor 😊
Glstn03 Suicmeyiunutma amin amin inşallh canım rabbim güzelliklerimizi sağlıklı hayırlı zamanda kucağımıza almamızı nasip eder inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️
Momy11 Suicmeyiunutma covid oldum karantinam bitince salı günü gideceğim inşallah uzun zaman oldu 😇 ben sezaryan istiyorum o yüzden gün verir büyük ihtimal
mommasBoys Suicmeyiunutma evet dün kontrolüm vardı bağlandık valla bende hiç sevmiyorum belim koptu aynı pozisyonda 😅
Zeynepssss Suicmeyiunutma bunu bide doğum sancısı çekerken yapıyorlar düşün 30 dakika o sancıyla yatakta aynı pozisyonda 🥺 ben yaşamadım henüz ablamın doğumunda gördüm
Mehtap23 Suicmeyiunutma aynıyız bizde 35 hafta 35 gün kaldı ama sezeryan olduğu için daha az kaldı. Birde sabırsız kızım daha erken bile gelebilir😁
Hilald45 Ayse6058 aynıyız bizde 36+2 yiz. Bugün gün boyu ara ara hareket etti o da çok hafif hareketler. Ve karnım taş gibi oluyor akşamları. Artık sona yaklaştıkça heyecan korku basıyor ayaklarıma kadar terliyorum.
Glstn03 Beyza58 36+0 ız canım bugün kontrol vardı daha dönmemiş çift rahimli kişilerde genelde birde böyle oluyormuş dönemiyor bebek sürekli ölçtür rahim ağzını bende ölçtürüyordum ilk zamanlar
XSila Suicmeyiunutma bizde bugun 36 haftalık olduk herşey hazır ama grip oldum hiç bir yerim tutmuyor