fuunda_3 evde karantinamı geçirdim.Testimin 2.günü öksürük başladı.Tavuk suyuna şehriyeli çorba,et suyu,kelle paça,tarhana vs.limon sıkıp tükettim.Bu süreçte 1 file limon bitirdim sanırım.Kendi kullandığım ilaçların dışında agumentin ve parol içtim.Öksürüğüm için nane-limon,bal-zerdeçal-zencefil karışımı,andız pekmezi tükettim.Geceleri yatmadan vicks sürdürdüm sırtıma o iyi geliyordu,en azından uyuyabiliyordum.Kan sulandırıcı vermediler,kendi doktorum da gerek yok dedi.Şu an 33 haftalığız çok şükür bebek de iyi.Siz de korkmayın,en kısa sürede atlatırsınız inşallah